Corona maatregelen Kapsalon Mooij

  • Maximaal één klant in de salon, bent u te vroeg of loopt de planning wat uit dient u buiten te wachten tot de salon schoongemaakt is.
  • Maximaal één klant met een kleurbehandeling in de tussenruimte achter de salon, deze ruimte mag pas verlaten worden als de salon weer vrij is.
  • Klanten/vertegenwoordigers zonder afspraak worden niet toegelaten in de salon.
  • De huisregels staan vermeld bij de voordeur en op de website, deze dienen door een ieder in acht genomen te worden.
  • Voor binnenkomst neemt de kapster bij iedere klant het intakegesprek af volgens de richtlijnen van het RIVM.
    • Heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende klachten: Neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 oC)
    • Heeft u op dit moment een gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
    • Heeft u het Coronavirus en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld met een laboratoriumtest?
    • Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het Coronavirus wat door een laboratoriumtest is vastgesteld?
    • Heeft u korter dan 14 dagen geleden contact gehad met bovengenoemde huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
    • Bent u in thuisisolatie omdat u direct contact hebt gehad met iemand waarbij het Coronavirus is vastgesteld?

Indien één van bovenstaande vragen met “JA” is beantwoord kan de afspraak helaas niet doorgaan.

  • De afspraak dient ’s morgens voor 09:00 uur worden afgemeld via de app/telefoon/voicemail.
  • Wordt de afspraak te laat geannuleerd wordt de volledige behandeling doorberekend aan de klant
  • Wordt bij de intake in de salon geconstateerd dat één van de vragen met ja wordt beantwoord, wordt de volledige behandeling doorberekend aan de klant.
  • i.v.m. de extra maatregelen die de salon heeft moeten toepassen wordt de prijs van knippen verhoogt naar €20,50

 

Werkwijze

  • Bij binnenkomst moet de klant zelf hun jas ophangen.
  • Daarna handen desinfecteren met de handgel die daarvoor aanwezig is.
  • Kapster draagt mondkapje
  • Haren worden gewassen in de salon
  • Iedere klant krijgt een schoon kapkleed.
  • Na elke behandelingen worden de materialen gereinigd.
  • Na elke klant wordt de salon gereinigd denk aan Kapstok/deurklink/wasbak/stoel/armleuningen/wasunit/pinautomaat
  • Koffie, thee, limonade of water wordt voor u geschonken in kartonnen wegwerp bekertjes, het is niet toegestaan om dit zelf te doen.
  • Als u voor een verfbehandeling naar de tussenruimte wordt verwezen dient u zelf u jas hiermee naartoe te nemen.
  • Helaas is gebruik van het toilet niet toegestaan.
  • Er zijn geen tijdschriften, lectuur of speelgoed voor de kinderen aanwezig in de salon.